מרגריטה העבירה שיעורים בריקוד כבר למעלה משלושים שנה. התשוקה שלה התרחבה מעבר לכיתה שלה, שכן סטודיו הריקוד של מרגרה שגשג והפך לתוכנית מבוססת היטב לאחר הלימודים. היצירתיות של התלמידים והבנתם את התרבויות גדלו באותה מידה.

אחרי כל השנים האלה של הוראה, מרגרטה עזבה סוף סוף את עולם ההוראה. היא בילתה את ימיה בצפייה ולימדת אחרים לרקוד מבלי למסור דבר מעצמה.

בגיל שישים ושש היא הבינה שהגיע הזמן שלה ללמוד עוד על תרבויות אחרות מלבד אלו שנכנסות לסטודיו שלה דרך הדלתות מדי יום…

מרגרה היא ילדה בת 9 שרוצה ללמוד לרקוד. מרגרה נרשמה לקורס שיעור ריקוד מקוון. היא אוהבת לרקוד והיא אוהבת את זה אפילו יותר כשהיא יכולה להיכנס לאחד מאולפני הדרמה והריקוד האהובים עליה באופן וירטואלי ובדרך עם יכולות הזרמת האינטרנט והווידאו שלה בכל זמן ובכל מקום. עם תוכנית זו, מרגרה יכולה לגשת ליותר מ-500 שיעורים זמינים של מורים מפורסמים מרחבי העולם כמו ברונו טוניולי, הידוע בעיקר כשופט ב”רוקדים עם כוכבים”.

אחד היתרונות של תוכניות מקוונות הוא שזה ריאלי שהורים ילמדו את ילדיהם בבית מבלי לקנות סטודיו יקר נסיעות בחלל גודש הוצאות מכירות חובה כוריאוגרפיה מגבלות קדומות אחרות גיל צעיר מוטיבציה עצמית לומד מתחיל ברמה בינונית או מתקדם לומד מעורבות הורית נמוכה.

תוכניות מקוונות מספקות הן אינטראקציה חיה עם מדריכים (יכולים להיות באמצעות הפעלה באינטרנט בזמן אמת) או קורסי סרטונים מתחילים כמעט בכל זמן מוטיבציה לימוד עצמי מותאם אישית כאשר יש לאדם זמן פנוי

הסרטון הזה עוסק בשיעור הריקוד הראשון של מרגרה עם חברתה למשימה של בית הספר שלה. מרגרה אומרת שהיא רוקדת מאז שהייתה בת שש עשרה, אבל כשניסתה ללמד את זה למישהו לפני קייל, היא מעולם לא הצליחה למצוא את הדרך לגרום לאדם להבין מה הוא צריך לדעת. היא חשבה שזה הולך להיות ככה שוב עם קייל, אבל, זמן קצר לאחר מכן, הוא התחיל לעשות את הצעדים שלו ולשלב אותם.

כשהשניים המשיכו בתרגול שלהם, מרגרה למדה כמה כוח יכול להיות לאדם זר על חייך בפרק זמן קצר מאוד. נושא מרכזי הוא ללא ספק חברות כי עברו קצת יותר מחמישה שבועות מאז שהם התחילו להתאמן ביחד וכל מה שהם יודעים אחד על השני זה רק ארבעה שמות: ג’ייד וקמרון.

שיעורי הריקוד של מרגרה –

אנחנו מבוססים בניו הייבן הגדולה, קונטיקט, יוניון סיטי וג’רזי סיטי בניו ג’רזי, המכסה את CT, ניו יורק ו-NJ על מנת לספק את שיעורי הבלט והתנועה היצירתית הטובים ביותר לילדים בגילאי 2-12!

Dance Hub של NJ מציע שיעורי ריקוד המשתמשים בתוכנית אימונים חזקה של Les Mills כדי ללמד ילדים את היסודות של ריקודים כמו סטפס וג’אז, כמו גם ריקוד לטינו-אמריקאי והיפ-הופ, היפ הופ למבוגרים

לשיעורי הריקוד של מרגרה, מתוחכמים ומאומנים קלאסית, יש אישורים רבים לשם

ישנן 12 תוכניות מאושרות המספקות משאבי פיתוח מקצועי למורים לריקוד המלמדים בלט https://melanieinbkk.com/newss/excarnuma1988.php

מרגרה הוא חוג ריקוד מקוון, עם סרטונים והדרכות ללימוד מגוון תנועות ריקוד. יש להם שיעורים לריקודי חתונה, ריקודים לטיניים ועוד כמה סוגים של מותגים פופולריים. הנחיות מפורטות לכל סוג ריקוד.

האתר מציע ריקודים שניתן ללמוד בוידאו, בסיוע מהאתר הכולל גם הוראות קוליות וגם קווי מתאר של כל צעד ותנועות זרוע. ישנם גם שיעורים קבוצתיים בהם ניתן לצפות יחד במדריך וגם חינוך פרטני ב-3 רמות (בסיסי, בינוני ומתקדם). המדריכים שלהם מציעים בהתלהבות גרסאות שטרם נראו לתעשיית המיליארד דולר בעולם.

כשהיא לא נמצאת, מרגרה מנהלת בית ספר באוקלנד שבו היא מלמדת בלט לילדים כבר 20 שנה.

המטרה של מרגרה היא להציע לתלמידיה משאב שלא יסולא בפז: שיעורי ריקוד בחינם.

ככל הנראה יש לרקדנים הזדמנות להשתתף בשיעורי ריקוד לאחר בית הספר המוצעים דרך בית הספר של מרגרה בימי רביעי ושישי. הם מתחילים בשעה אחת של בלט ג’אז ואחריו מופע תיאטרון מוזיקלי בשעה 18:00.